reklama

vtipy

Takze toto su vtipi ktore som vcera citala v nejakom casaku ................................a super som sa bavila dufam ze sa budete aj vy!!!!!!!!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Učiteľka na hodine sexuálnej výchovy sa pýta žiakov:
- Žiaci, ktorí si myslíte, že deti nosí bocian, postavte sa napravo. Tí, čo si myslia niečo iné naľavo.
Prihlási sa Móricko:
- Pani učiteľka, tí čo už súložili si môžu ísť na chodbu zapáliť?

Chlapíka prepadnú dvaja zlodeji a vravia mu :,,Naval peňaženku, lebo ťa zmárujeme"! Chlapík sa dá do postoja a hovorí: ,,Ovládam thajský box, kung-fu, aikido. Zlodeji sa dajú na útek a chlapík dopovie: ,,A ešte dalšie japonské slová".

Stratí sa princ Bajaja v lese a vidí pred sebou chalúpku. Zabúcha na ňu, otvorí mu hnusná ježibaba a hovorí:
- Nazdar, ty blbec!
- To bude asi nejaký omyl, ja som princ Bajaja, stratil som sa v lese a potreboval by som u vás prespať.
- Jasné, a chceš spať so mnou na lavici, alebo s Micou Ficou?
- No - myslí si princ Bajaja - s tebou spať nebudem, Mica Fica bude asi tá hnusná mačka, čo máš na krku, tak sa vyspím na lavici.
Ráno sa prebudí celý dolámaný a ide sa opláchnuť ku studničke. Tam uvidí nesmierne krásnu slečnu a pýta sa jej:
- A ty si kto?
- Ja som Mica Fica a kto si ty?
- Teda, ja som blbec!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V 4.triede:
Pani ucitelka, pani ucitelka, môzem uz mat bábätko?
pýta sa skoro ráno Marienka v prvej lavici.
Nieee Marienka, niee, vieš, si ešte príliš mladá na to, aby si mala
dietatko.
Pani ucitetka, ja, ja môzem mat bábätko? - chce vediet Zuzka v tretej
lavici
Niee, ani ty nemôzeš mat dietatko. Musiš ešte trošku podrast a dospiet,
vieš. - s porozumením odpovedá ucitelka.
A co ja, môzem mat ja decko? -dychtivo sa pýta Janka z lavice v druhom
rade
V ziadnom prípade, nie, ani ty Janka ani ziadna z vás ešte nemôze byt
mamickou! - zhovievavo vysvetluje ucitelka.
V poslednej lavici sa prudko postaví Moricko, povytiahne si za opasok
nohavice a zahlási:
No vidíte vy k.... a tak ste sa báli...

Tatiana Petrulakova

Tatiana Petrulakova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 14 rocne dievca.Mam rada anime,zvierata,sport a samozrejme dobru zabavu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu